loading ..
-20% az új BURTON kollekcióra! Csak 2024.12.31-ig! → -20% a BURTON új kollekciójára a kosárba helyezés után! Csak 2024.12.31-ig! →
Egy hét a VANS-szel!

Egy hét a VANS-szel!

-10% az egész márkára
2024.09.09 - 2024.09.15 között

Szeretnél egy új Vans cipőt? Most lehetőséged van extra kedvezménnyel beszerezni őket!
Egész héten minden Vans terméket, még a már leárazottakat is, 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg! Csak add hozzá őket a kosaradhoz, és az ár automatikusan csökken.

Kezdd az új tanévet stílusosan!

Nézd meg az összes VANS terméket →

---

A VANS MÁRKA TÖRTÉNETE

 

A Vans márka a cipők iránti szenvedélyből és az utcai életérzésből született, amikor Paul Van Doren megnyitotta az üzletét, amely egy gyárral is rendelkezett, létrehozva egy olyan teret, ahol az ötletek gyorsan valósággá váltak. A gördeszkásokkal való együttműködés eredményeként egyedi cipők születtek, amelyek gyorsan meghódították a gördeszkások, szörfösök és zenészek szívét. A Vans már a kezdetektől fogva nem csak az utcai viselet szimbóluma lett, hanem az utcai kultúra szerves részévé vált, elnyerve azok elismerését, akik saját szabályaik szerint élnek.

 

1966

1966. március 16-án Paul és Jim Van Doren testvérek, valamint üzleti partnereik – Gordon Lee és Serge Delia – először nyitották meg a kaliforniai Anaheimben található The Van Doren Rubber Company ajtaját.
Így született meg a Vans #44 modell, amelyet ma Authentic néven ismerünk.

 

 

1970

A '70-es évek elején járunk, és már Dél-Kalifornia-szerte láthatók a gördeszkások, akik imádják a Vans strapabíró és jól tapadó cipőit.

 

1976

Tony Alva és Stacy Peralta által tervezett Vans #95 cipők, ma Era néven ismertek, párnázott gallérral és különböző színkombinációkkal rendelkeznek, és egy egész generáció gördeszkásainak kedvenc modelljévé válnak.

 


Megjelenik a Vans „Off the Wall” logója a piacon.
 

 

1977

Megjelenik a Vans #36 modell, az Old Skool kollekció része, amely bemutatja a ma már ikonikus Vans oldalsó csíkot. Az Old Skool cipők az első olyan Vans modellek, amelyek bőrpanelekkel vannak ellátva, biztosítva még nagyobb tartósságot. A híres oldalsó csík eredetileg Paul Van Doren egyik véletlen firkálmánya volt, és „jazz csíknak” nevezték el. Ma ez a Vans márka jól ismert ismertetőjegye.

 


Megjelenik a Vans #98 modell is, és a gördeszkások és BMX-rajongók révén népszerűvé válnak a Vans Classic Slip-On kollekció slip-on cipői Dél-Kaliforniában – sok generáció ezt a fazont is ikonnak tekinti.

 


 
Így kezdődött a Vans ikonikus öröksége, amelyet az évtizedek során folyamatosan bővítettek, új cipőmodellekkel és ruházati- illetve kiegészítő kollekciókkal gazdagítva kínálatukat.
Hogy néz ki ma a Vans márka?

 

2024

A Vans nemrég elindította új kampányát - "ALWAYS PUSHING", amelyben kiemelik a márka alapjait (Skate, BMX, Surf, Snow) és bemutatják utcai jellegét, amely művészi lélekkel párosul. A közösségi médiában olyan reels-ek/videók láthatók, amelyeken olyan ismert arcok szerepelnek (a gördeszkás körökben), mint Zion Wright, Etienne Gagne vagy akár Atiba Jefferson (profi fotós). A kampány célja, hogy friss vizuális üzenettel ismertesse meg újra a Vans márkát a vásárlókkal és érdeklődőkkel, valamint új közönséget vonzzon. A Vans archívumából újra előkerültek a Mixxa, Upland és Hylane új cipőmodellek. Végül is a Vans szabadságot, emberek közötti kapcsolatokat és szórakozást jelent, és mi mást lehetne még mondani, amikor mindezt látni is lehet?

 

Nézd meg az összes VANS terméket →

Supersklep cookies

Cookies használunk az oldal zavartalan működéséhez (lényeges cookies), valamint az Ön érdeklődési köréhez igazodó szolgáltatások és ajánlatok létrehozásához (opcionális cookies – ezeket engedélyezheti).
Ajánlott

Az ilyen típusú cookies szükségesek webáruházunk megfelelő működéséhez. Lehetővé teszik számunkra, hogy biztonságosan feldolgozzuk megrendelését, bejelentkezett felhasználóként emlékezzünk meg, amikor egy másik webhelyre lép, vagy automatikusan kitöltjük a címadatokat az online vásárlások során. Ezen cookies blokkolása a böngészőben a webhely nem megfelelő működéséhez vezethet.

Elemzés

Az üzleti elemzésben való felhasználása mellett az analitikai cookies lehetővé teszik számunkra, hogy megértsük, hogyan használja online áruházunkat, azonosítani kell azokat az oldalakat, amelyek fejlesztésre szorulnak, vagy amelyek jól teljesítenek és népszerűek. Fontos, hogy az összegyűjtött adatok névtelenek, és ezek alapján nem tudjuk Önt azonosítani.

Személyre szabás

Azáltal, hogy elemezzük a webhelyen tanúsított viselkedését és a márkákkal kapcsolatos vásárlási preferenciáit, személyre szabott termékjavaslatokat tudunk megjeleníteni, változtatásokat hajthatunk végre a webhely funkcionalitásán belül, és szponzorált tartalmat teszünk közzé. Adatait a meglévő rendszerek és szoftverek fejlesztésére, valamint új megoldások fejlesztésére használhatjuk fel.

Reklámok

A cookies elfogadásával lehetővé teszi számunkra, hogy az Ön érdeklődési körének megfelelően személyre szabjuk a reklámokat. Segítségükkel az olyan partnercégek, mint a Facebook és az Instagram képesek lesznek a megjelenített tartalmat az Ön számára hasznos és releváns módon szabni.