SZÁLLÍTÁS
Hogyan kapom meg a megrendelt terméket?
Csomagjainkat Magyarországon belül a GLS futárszolgálaton keresztül adjuk fel.
Mennyi a szállítási idő?
Az online áruházakra vonatkozó törvény alapján, a csomag kézbesítésére 14 napunk áll rendelkezésre. Azonban a SUPERSKLEP online áruház esetében a megrendelt terméket a megrendeléstől számított néhány napon belül kézhez is kaphatja. Ez többnyire a megrendelést követő naptól számítva 3 munkanapot jelent. A teljes szállítási időbe a hétvégék és az ünnepnapok nem számítanak bele.
Lehetséges a csomag átvétele egy meghatározott időpontban?
Amennyiben azt szeretné, hogy a futár egy előre meghatározott időpontban érkezzen, kérjük vegye fel a kapcsolatot a GLS futárszolgálattal. A csomagja feladásáról és annak számáról üzenetet fog kapni, melynek köszönhetően a pontos időpontról lehetősége lesz egyeztetni a futárral.
Hogyan kaphatom meg a csomagomat, ha nem vagyok érnek el otthon?
A GLS *Magyarország a sikertelen kézbesítést követő munkanapon újra megkísérli a csomag kézbesítését. Amennyiben ez a kézbesítés is sikertelen a csomagot visszaküldjük a feladónak.
Mennyibe kerül a termékek kiszállítása Magyarországon?
Információt ITT talál.
Mennyibe kerül a termékek más országba való kiszállítása?
Az áruk külföldre szállításának díja mindig az adott országtól függ. Az árakat illetően részletesebb információt a Szállítás költségei fülön talál.
Lehetséges Önöknél személyesen is vásárolni vagy csak online történik az értékesítés?
Online áruház vagyunk és a termékeink értékesítése kizárólag postai úton történik. Nincs lehetőség arra, hogy a terméket személyesen szerezze be vagy pedig a cég székhelyén vásárolja meg.
Mit kell tennem, ha sérült csomagot kapok?
A csomagokat cégünk logójával ellátott ragasztószalaggal ragasztjuk le. Amennyiben a kapott küldeményen megsérült a ragasztás vagy az eredeti csomagolás és egy harmadik fél gyanúja merül fel, abban az esetben megtagadhatja a csomag átvételét. A kialakult helyzetről értesíteni kell minket, mi pedig a lehető legrövidebb időn belül új csomagot küldünk.
Honnan tudhatom meg, mikor érkezik a csomagom?
A raktárunkból való kiszállításról e-mailben értesítjük. Ezt az e-mailt követően, csomagja várhatóan két munkanapon belül kézbesítésre kerül. Megrendelésének állapotát a SUPERSKLEP weboldalán a fiókjába való bejelentkezés után ellenőrizheti.
Lehetséges-e a csomagot másik címre küldeni, mint amit megadtam a fiókom regisztrációjakor?
A megrendelés leadásakor a rendszer automatikusan kitölti a szállítási címre vonatkozó adatokat, amelyek a regisztráció során kerültek megadásra. A szállítási cím a megrendelés leadásának második lépésében módosítható és eltérhet a regisztrációkor megadott címtől.
Milyen dokumentumok érkeznek a megrendelt termékekkel együtt?
Minden kiszállított termékhez mellékelünk egy számlát, mely a vásárlást igazoló dokumentum. Ezenkívül ahhoz a termékhez, amelyhez ez szükséges mellékelünk egy használati útmutatót és egy garancialevelet is.
Hogyan tudhatom meg, milyen állapotban van a megrendelésem feldolgozása?
A fiókjába való bejelentkezés után ellenőrizheti megrendelése aktuális állapotát.
FIZETÉS
Milyen fizetési lehetőségeim vannak a SUPERSKLEP online áruházban vásárolt termékekre?
Többféle fizetési mód közül választhat: banki átutalás, online banki átutalás, PayU, fizetés átvételkor.
Banki átutalással szeretném kifizetni a SUPERSKLEP online áruházban vásárolt termékeimet. Lehetséges ez?
Természetesen, ezt a fizetési módot is választhatja, amely különösen előnyös nagyobb összegű vásárlás esetén. A banki átutalást a tőlünk kapott e-mail után kezdeményezheti, melyben megadjuk a számlaszámot és az információt arról, hogy a megrendelt termékek készen állnak a kiszállításra. A küldeményt azonnal küldjük, amint a szükséges összeg jóváírásra került a számlánkon. Ez többnyire másnap a banki megbízást követő napon történik.
Szeretnék ÁFÁ-s számlát kapni a megvásárolt termékekről. Lehetséges ez?
Nem, cégek nevére nem áll módunkban ÁFÁ-s számla kiállítása.
A weboldalon feltüntetett árak a fix és aktuális árakat jelölik?
A SUPERSKLEP online áruház árai és az elérhetőségről szóló információk napi szinten kerülnek aktualizálásra. Az általánosan alkalmazandó törvények szerint azonban a termékeket a weboldalon csak az általunk kínált termékek bemutatására jelenítik meg. Az ilyen bemutató célja, hogy megvásárlásra kerüljön a termék. Fenntartjuk azonban a jogot a weboldalon feltüntetett ár változására. Ugyanakkor lehetőség van egy nagyobb összegű megrendelés árának megtárgyalására is. Ebben az esetben kérjük, hogy e-mailen vagy telefonon keresztül vegye fel velünk a kapcsolatot.
RENDELÉS TELJESÍTÉSE
Ahhoz, hogy vásárolni tudjak szükséges rendelkeznem létrehozott fiókkal?
Nem. Ügyfeleink számára regisztráció nélküli vásárlási lehetőséget is kínálunk. Javasoljuk azonban, hogy regisztráljon a webáruházban, mivel a regisztrált vásárlók olcsóbban vásárolhatnak, és hűségprogramunk keretében különleges előnyöket élvezhetnek.
Hogyan néz ki a SUPERSKLEP online áruházban történő regisztráció?
A regisztrációra a következőképpen kerül sor: egy rövid űrlapot kell kitölteni ahol az általános személyes információkat kell megadni. Olyan információkról van szó, amelyek szükségesek a megrendelés feldolgozásához. A regisztrációt követően egy olyan fiók tulajdonosa lesz, aminek segítségével áttekintést kaphat megrendeléseiről. A regisztráció során szintén meg kell adni egy felhasználónevet és egy jelszót, amely a jövőben a fiókjába való bejelentkezéshez lesz szükséges.
Mit kaphatok, hogyha regisztrálok a SUPERSKLEP online áruházba?
A SUPERSKLEP online áruházba történő regisztrációval automatikusan létrehozza saját fiókját, melyhez kizárólag annak tulajdonosa férhet hozzá. Számlatulajdonosként lehetősége van:
- áru vásárlására
- hozzáadni termékeit a megfigyelt termékek listájához (kedvencekhez), hogy fiókjában azonnal láthassa azok árának változását,
- megfigyelheti megrendelésének állapotát és nyomon követheti a SUPERSKLEP online áruházban leadott összes előzetes megrendelését.
Véletlenül olyan terméket rendeltem, amit nem szeretnék. Mit kell tennem?
Minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot az info@supersklep.hu e-mail címen vagy a +36 30 871-5757 -es telefonszámon. Jelentkezzen be a SUPERSKLEP online áruházban létrehozott fiókjába és törölje a nem kívánt megrendelést.
Hol láthatom vagy próbálhatom ki a SUPERSKLEP online áruházban kínált termékeket?
Mindent megteszünk azért, hogy termékeinket a lehető leghitelesebben mutassuk be. Mindegyik termékünket egy nagy felbontású képekkel ellátott fotógalériával egészítjük ki. A fényképeket a képre való kattintással lehet nagyítani. A termékekről, ezen kívül részletes leírás és egy mérettáblázat is található a termékekről. Amennyiben kétsége vagy bármilyen kérdése merülne fel, bármikor felveheti velünk a kapcsolatot az info@supersklep.hu e-mail címen vagy a +36 30 871-5757 -es telefonszámon.
ÁRUVISSZAKÜLDÉS, REKLAMÁCIÓ
Lehetséges indoklás nélkül visszaküldeni az árut?
Amennyiben kiderül, hogy a megrendelt termék nem felel meg az elvárásainak, a 2000. március 2-án kiadott fogyasztóvédelmi törvény alapján, a nem kívánt terméket indoklás nélkül a kiszállítástól számított 30 napon belül visszaküldheti. A termék visszaküldése abban az esetben lehetséges, amennyiben az nem volt használva és sérülésmentes. A terméket saját költségen (futárszolgálaton keresztül vagy postai úton) az eredeti, sérülésmentes csomagolásban kell visszaküldeni. Mellékelni az áru visszaküldéséről szóló dokumentumot, az eredeti számlát és a bankszámlaszámot szükséges, ahová a termék árának visszautalása történjen.
Hogyan ápoljuk megfelelően a lábbelit? Milyen sérülések tartoznak a reklamáció hatálya alá?
A lábbeli megfelelő karbantartásának alapelvei.
Mit kell az áruval együtt visszaküldeni, amelyet a SUPERSKLEP online áruházba szeretnék visszaküldeni?
Minden visszaküldésre, kicserélésre vagy reklamálásra szánt termékhez az alábbi dokumentumokat kell csatolni:
- eredeti egyszerűsített számla vagy ÁFÁ-s számla
- az árucseréről, visszaküldésről vagy a reklamációról szóló dokumentum.
A termékhez nem kaptam jótállási jegyet. Ez azt jelenti, hogy az általam megrendelt termékre nem vonatkozik a garancia?
Amennyiben az adott terméknek nincs jótállása, abban az esetben elegendő az eredeti adóokmányt vagy a számlát elküldeni. Ebben az esetben ezekre a termékekre 1 éves jótállás vonatkozik.
Internetes vásárlás? Mi sem egyszerűbb
1. Hogyan találja meg a kiszemelt terméket?
- válassza ki a bal oldalon található menüből a megfelelő kategóriát, pl. Ruházat,
- majd válassza ki az Önt érdeklő kategóriát, pl. Nadrágok.
Ezután már pontosan meghatározhatja, milyen nadrágot keres. Rákereshet akár az ár, méret alapján, de akár személy szerint is akinek a terméket szánja (férfi, női, gyermek).
Kiválaszthatja a gyártót és egyéb jellemzőket is, mint például a stílus vagy az anyag, amelyből a termék készül.
Nem kell meghatározni az összes lehetőséget, elegendő csak azokat, amelyek az Ön számára a legfontosabbak.
Keresőnk segítségével különböző kategóriákba tartozó termékeket is megtalálhat.
2. Vásárlás
Minden termék képekkel van ellátva és különböző pozíciókban és részletekbe menően került bemutatásra. Ezenkívül minden elem részletesen leírást kapott. A termékleírás sokat segít abban, hogy pontosan elképzeljük az adott terméket. Ezenkívül a különböző méretben gyártott termék (pl. ruházat, lábbeli) tartalmaz egy táblázatot, amely segít a megfelelő méret kiválasztásában.
Amennyiben úgy döntött, hogy szeretné ezt a terméket megvásárolni, válassza ki a megfelelő méretet és az árut tegye a kosárba.
Most már közvetlenül a pénztárhoz léphet, vagy pedig folytathatja a vásárlást (További termékek hozzáadása).
3. Bejelentkezés és regisztráció
A SUPERSKLEP online áruházba való belépés után javasoljuk, hogy hozz létre egy saját fiókot.
Hogyha még a legelején regisztrál, megadja a lehetőséget arra, hogy áttekintést nyújtsunk legjobb ajánlatinkból.
Amennyiben nem a legelején regisztrál, megrendelése során a rendszer felkéri majd a szükséges információk megadására.
Csak ki kell választania a felhasználónevet és a jelszót, majd kitölteni ezt az egyszerű űrlapot.
Miután bejelentkezett, Ön lesz a fiók tulajdonosa. Látni fogja benne megrendeléseinek aktuális állapotát és böngészhet a korábbi SUPERSKLEP weboldalon leadott vásárlásai között. Adatait pedig itt bármikor módosíthatja.
4. Valami extra
Amennyiben a kedvezményekre vadászik, nézzen körül a Legjobb árak kínálatunkban, itt találja a legkedvezőbb termékeinket, rendkívül versenyképes áron.
Hogyha éppen most kezdtett el érdeklődni például a snowboard iránt, figyelmébe ajánljuk az ÚTMUTATÓNK használatát. Számos hasznos tanácsot talál benne, melyet szakértőink állítottak össze.
Hogyha szakértőt keres aki segít döntést hozni abban, hogy milyen felszerelést válasszon, javasoljuk a Szakértőink ajánlják részt, ahol professzionális sportolók írnak arról milyen felszerelést használnak és mit értékelnek bennük a leginkább.
Internetes áruház vagyunk, termékeink eladása csak az interneten keresztül zajlik. Az áruhoz kizárólag kiszállítással lehet hozzájutni. Az árut nem lehet a vállalat székhelyén megvenni vagy átvenni.
A legnagyobb hangsúlyt arra fektetjük, hogy a vevő minél rövidebb idő alatt kézhez kapja a megrendelt árut. A törvény szerint és az üzleti feltételeinkkel összhangban az áru kiszállítására maximum 14 munkanap áll rendelkezésre. A SUPERSKLEP internetes áruház azonban már pár napon belül kiszállítja csomagját!
A szállítási idő összetétele:
- szállítás előkészítése (1-3 munkanapok)
- szállítási idő a fuvarozó részéről (2-4 munkanapok)
A csomagkövetés elérhető lesz 1-3 munkanapok belül.
A szombat, vasárnap és munkaszüneti napok nem számítanak bele a szállítási időbe és a megrendelések feldolgozásába.
A szállítás módja | Ingyenes szállítás a | Szállítási költségek | |
---|---|---|---|
online fizetés | utánvételi felár | ||
DHL átvételi pont | 25000 Ft | 800 Ft | --- |
DHL futár | 25000 Ft | 800 Ft | --- |
Futárszolgálat GLS | 25000 Ft | 800 Ft | --- |
GLS gyűjtőhelyek | 25000 Ft | 800 Ft | --- |
InPost | 25000 Ft | 1000 Ft | --- |
GLS átvételi pont | 25000 Ft | 1300 Ft | 400 Ft |
Futárszolgálat PPL | 25000 Ft | 1900 Ft | 400 Ft |
Futárszolgálat GLS | 25000 Ft | 1800 Ft | 400 Ft |
Cseh Posta | 25000 Ft | 1200 Ft | 400 Ft |
GLS átvételi pont | 25000 Ft | 1700 Ft | 400 Ft |
Futárszolgálat GLS | 25000 Ft | 2200 Ft | 400 Ft |
Szlovák Posta | 25000 Ft | 1600 Ft | 400 Ft |
Futárszolgálat SPS | 25000 Ft | 1600 Ft | 400 Ft |
Futárszolgálat Urgent Cargus | 25000 Ft | 2500 Ft | 1300 Ft |
Futárszolgálat FanCourier | 25000 Ft | 2500 Ft | 1300 Ft |
GLS átvételi pont | 25000 Ft | 1700 Ft | 1300 Ft |
DHL futár | 25000 Ft | 1700 Ft | --- |
GLS átvételi pont | 25000 Ft | 2100 Ft | 1300 Ft |
DHL futár | 25000 Ft | 1700 Ft | --- |
Futárszolgálat GLS | 33300 Ft | 2500 Ft | --- |
DHL futár | 33300 Ft | 2100 Ft | --- |
GLS átvételi pont | 25000 Ft | 2100 Ft | --- |
Futárszolgálat Econt | 25000 Ft | 2900 Ft | --- |
Futárszolgálat Speedy | 25000 Ft | 2900 Ft | --- |
Futárszolgálat GLS | 25000 Ft | 3300 Ft | --- |
DHL futár | 25000 Ft | 2100 Ft | --- |
DHL futár | --- | 2900 Ft | --- |
DHL futár | --- | 3800 Ft | --- |
DHL futár | --- | 4600 Ft | --- |
DHL futár | --- | 12500 Ft | --- |
MeestWorld futár | 25000 Ft | 1000 Ft | --- |
MeestWorld átvételi pont | 25000 Ft | 1000 Ft | --- |
Meest Nova Poshta Punkty odbioru | 25000 Ft | 1000 Ft | --- |
*Küldeményeket csak az EU területére szállítunk ki.
A webáruházunkban minden küldeményt két dolgozó csomagol be és ellenőriz le, akik egymás munkáját is ellenőrzik. A csomagokat a vállalat logójával ellátott szalaggal ragasztjuk le, és abban az esetben, ha a kézhez kapott küldeményén sérült szalagot vagy csomagolást észlel, vagy ha fennál a gyanú, hogy egy harmadik fél hozzáfért a csomag tartalmához, a csomag átvételét el kell utasítania és rögtön tájékoztatni cégünket az esetről. A problémát munkatársunk fogja megoldani!
A vevő e-mailt kap arról, amikor a csomag elhagyja a raktárat, illetve a küldemény számáról. Minden küldeményhez egyszerűsített számlát mellékelünk, ami egyben a vásárlást igazoló dokumentum.
A SUPERSKLEP internetes áruházban bármikor bejelentkezhet fiókjába és ellenőrizheti, milyen állapotban van a rendelése.
Fizetés Magyarországon
A SUPERSKLEP internetes áruházban Ön dönti el, milyen módon fizeti ki a megrendelt terméket. Az alábbi lehetőségeket kínáljuk:
1) BANKI ÁTUTALÁS - Lehetőséget kínálunk az összeg átutalására bankszámlánkra, bankszámlánkra történő kifizetésére a bankban vagy a postán. Ebben az esetben a megrendelés feldolgozásának feltétele az összeg jóváírása a számlánkra.
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
BPN Paribas
13100007-02513710-00553482
IBAN: HU61131000070251371000553482
SWIFT: BNPAHUHXXXX
A fizetést a megrendelés leadásától számított három munkanapon belül kell teljesíteni.
2) PAYU – biztonságos bankkártyás fizetés.
3) UTÁNVÉT – Ha az utánvétes fizetési módot választja, a megrendelés kifizetése készpénzben történik a futárnál a csomag átvételekor.
Az üzenetben, kérjük, tüntesse fel a megrendelés számát!
FIGYELEM! Az áruvisszaküldés vagy a reklamáció csak az eredeti, a vásárlást igazoló dokumentummal (adóokmány vagy számla) együtt érvényes.
A visszaküldendő árut postai úton vagy futárral az alábbi címre kérjük visszaküldeni:
Olza Logistic - SUPERSKLEP
Ady Endre 16
4123
Hencida
Fontos! Kérjük, tüntesse fel a csomagon az Olza Logistic - SUPERSKLEP címzettet
A terméket ne küldje vissza utánvéttel, az ilyen csomagok nem kerülnek átvételre.
ÁRUVISSZAKÜLDÉS
A kiszállítást követően a vásárlónak joga van 30 napon belül visszaküldeni a megvásárolt terméket.
A termék abban az esetben küldhető vissza, amennyiben:
- eredeti és sértetlen állapotban van,
- nincsenek rajta használatból adódó sérülések
- az eredeti gyártási csomagolásban* van és az összes eredeti címke is rajta van.
*Elsősorban a cipők, snowboard kötések, szemüvegek, stb. eredeti, sértetlen ragasztószalaggal ellátott dobozaira értendő.
A vásárolt terméket nem tudjuk klasszikus értelemben cserélni.
Amennyiben cserélni szeretné a megvásárolt terméket valamilyen okból (pl. mérethiba), visszaküldés után, az értékét visszautaljuk és egy új rendelés leadása szükséges.
„Vásárlástól való elállásról szóló dokumentumot” is.
A visszaküldésre szánt terméket egy műanyag csomagolásban vagy kartondobozban küldje vissza, amennyiben lehetséges használja az eredeti csomagolást.
Az eredeti cipős dobozt ne ragassza le ragasztószalaggal. Az elküldött terméket jól csomagolja be és postai úton küldje el.
A postai úton elküldött termék szállítási költségét a feladó téríti.
Javasoljuk, hogy a visszaküldött terméket regisztrálják és rendelkezzen szállítási számmal, aminek köszönhetően nyomon követhető és ellenőrizhető mikor érkezik be hozzánk.
A csomag beérkezéséről nem küldünk átvételi elismervényt. A visszaküldött áru állapotáról a feldolgozás pillanatában értesítjük.
Lehetőség van írásbeli nyilatkozat tételre is a vezetéknév, keresztnév, lakcím, megrendelés száma és a bankszámla számának megadásával ahová az összeg visszautalásra kerüljön. A visszatérítés egyetlen lehetséges módja a bankszámlára történő visszautalás.
A Polgári Törvénykönyv szerint a szolgáltatónak a vásárlási szerződéstől való elállást követően a befizetett összeget 14 napon belül kötelessége visszafizetni.
Amennyiben a megrendelt termékhez ingyenes termék is tartozott vagy kedvezményes áron került megvásárlásra (különféle kedvezmények), ezeket a termékeket a visszaküldendő termékekkel együtt kell visszaküldeni.
A visszaküldött termékek szállítási költségeit a vásárló fizeti.
A visszatérített összeg maga a termék ára. A szállítási díj nem visszatérítendő.
Kérjük, ne feledje, hogy a hatályos jogszabályok értelmében Ön felelős a tárgy értékének minden olyan csökkenéséért, amely abból ered, hogy azt a tárgy típusának, jellemzőinek és működésének szükségestől eltérő módon használták. Ez azt jelenti, hogy a terméken nem lehetnek használati nyomok, mint például külső- belső szennyeződés, gyűrődés, horzsolás. Ne feledje, hogy a lábbeli felpróbálását higiénikus körülmények között, tiszta, száraz felületen, zárt térben (értsd: mint egy üzletben történő felpróbálás) kell végezni. Higiéniai cikkeket, például fehérneműt csak akkor küldhet vissza, ha az eredeti gyártó védőburkolata/csomagolása nem sérült.
REKLAMÁCIÓ
A SUPERSKLEP online áruház kizárólag eredeti, jó minőségű neves cégek termékeit értékesíti. Üzletünkben kizárólag minősített gyártók vagy hivatalos forgalmazók termékeit kínáljuk. Ez teszi lehetővé, hogy minden tőlünk vásárolt termékre garanciát vállaljon a gyártó, és bármilyen hiba esetén a termékeket közvetlenül a gyártónál reklamáljuk meg. Vadonatúj termékeket árusítunk, eredeti csomagolásban és teljes körű garanciával.
A reklamáció részeként lehetőség van a hiba javítására vagy a termék cseréjére a garancialevél feltételeinek megfelelően.
Amennyiben indokolt a panasz, a sérült termék javításra kerül vagy (teljes egészében) kicserélik, amennyiben azonban ez nem lehetséges (pl. készlethiány miatt), az áruház visszautalja a termék árát vagy pedig egy másik elérhető terméket ajánl az üzlet kínálatából.
A garancia időtartama a termékleíráson és a jótállási jegyen is látható.
A jótállás nem vonatkozik a felhasználó által okozott károkra, melyek a nem megfelelő karbantartás és használat következtében keletkezik, valamint azokra a hibákra sem, amelyeket a nem megfelelő tárolás, mechanikai sérülések és egy erősebb külső behatás okozott.
A technikai manipuláció és a termék javíttatása arra nem felhatalmazott személy által a termék garanciájának elvesztésével jár.
Elfogadott reklamáció esetén a SUPERSKLEP online áruház saját költségének terhére kiküldi a terméket.
A SUPERSKLEP online áruházban vásárolt összes termékért egészen a kiszállításig az eladó felel.
Amennyiben a csomag átvétele után a vásárló sérülést észlel a terméken, az átvételtől számított 30 napon belül visszaküldheti azt.
Snowboard deszka reklamációja esetén, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 30 871-5757 -es telefonszámon vagy pedig írjon nekünk az info@supersklep.hu e-mail címre.
A termékkel együtt a vásárlásról szóló igazolást is vissza kell küldeni (adóokmány vagy számla) illetve kinyomtatni és kitölteni a
„Reklamációs adatlapot”.
Az így összekészített csomagot postai úton juttassa el nekünk.
Lehetőség van írásbeli nyilatkozat tételre is, amelyben szerepel a vezetéknév, keresztnév, lakcím, a megrendelés száma és a hiba részletes leírása.
A reklamáció a csomag beérkezését követően 14 napon belül elbírálásra kerül. A vásárlót a reklamáció elbírálásáról telefonon keresztül vagy e-mailben tájékoztatják.
Elutasított reklamáció esetén a SUPERSKLEP online áruház a terméket saját költségén visszaküldi a vásárlónak.
Amennyiben a vásárló nem veszi át a megreklamált terméket a reklamáció elbírálásától számított 3 hónapon belül, üzletünk jogosult a termék megsemmisítésére.
Jelen Szabályzatot az adásvételi szerződés megkötése előtt átnyújtjuk Önnek, a Szabályzat szövegéhez korlátlan hozzáférést biztosítva. Kérjük, fiókja létrehozása, valamint regisztráció nélküli vásárlás előtt olvassa el a Szabályzatunkat!
A www.supersklep.hu domain név alatt működő webáruházat a Cool Sport sp. z o.o. sp. k. vállalat működteti , melynek Országos Cégnyilvántartó és Céginformációs rendszerben, a Krakow-Śródmieście Járási bíróságon, a IX. részlegen regisztrált száma: 0000658566, NIP: PL677-19-50-257. Székhelye: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, Lengyelország.
A vásárló gyorsan és hatékonyan kapcsolatba léphet az eladóval e-mailen keresztül (cím: info@supersklep.hu ) vagy telefonon (telefonszám: +36 30 871-5757 ) hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 között. A webshop levelezési címe:
Olza Logistic - SUPERSKLEP
Ady Endre 16
4123
Hencida
I. Általános rendelkezések
1. Az Általános kereskedelmi feltételek határozzák meg a SUPERSKLEP online áruházban történő megrendelések és áruk értékesítésének szabályait.
2. Rendelés leadásával az ügyfél megerősíti, hogy elolvasta és teljes egészében elfogadja a SUPERSKLEP webáruház kereskedelmi feltételeit.
3. Akciós árú termékre leadott rendelésnél a vevő az akciós árú termékekre vonatkozó kereskedelmi feltételeket fogadja el.
4. A SUPERSKLEP kizárólagosan az interneten keresztül értékesít.
5. Az áruk adásvételére kötött adásvételi szerződés összhangban van a lengyel jogszabályokkal és lengyel nyelven íródott.
II . Áru bemutatása
1. A SUPERSKLEP webáruház mindent megtett annak érdekében, hogy a közzétett adatok ne tartalmazzanak hibákat vagy pontatlan információkat.
2. Abban az esetben, ha a leírás nem egyezik meg a fotóval vagy az áru hibás, a vevőnek kötelessége erről a tényről a SUPERSKLEP üzemeltetőjét tájékoztatnia.
3. Az ajánlatban szereplő összes ár tartalmazza az áfát.
4. Az egyes termékeknél feltüntetett ár a megrendelés leadásakor érvényes. Az áruház fenntartja a jogot, hogy megváltoztassa az ajánlatban szereplő árakat, új árukat vegyen fel az online áruház kínálatába, valamint hogy az üzlet weboldalán bejelentse, visszahívja vagy módosítsa az akciókat.
5. A fényképen szereplő áru kis mértékben eltérhet az áru tényleges állapotától.
6. A fényképeken a kerékpárok összeszerelt állapotukban láthatóak. Az ügyfél azonban az árut kartondobozba csomagolva kapja kézhez, részekre bontva, külön a kormányt, nyerget, az első kereket és a pedálokat. A kerékpár összeszerelésének kötelezettsége az ügyfelet terheli. Ajánljuk erre a célra egy hivatalos szerviz szolgáltatásainak igénybevételét.
7. A SUPERSKLEP weboldalon elérhető összes szöveges információt és az egyes árukról készült fényképeket szerzői jog védi. Tilos másolni és terjeszteni, kereskedelmi célokra és más weboldalakon történő bemutatásra felhasználni, beleegyezésünk nélkül.
8. A védjegyeket és megnevezéseket csakbemutató célokra használjuk, ezek a gyártók tulajdonát képezik.
III . Ügyfél regisztráció
1. A regisztráció ingyenes, és az üzlet weboldalán található regisztrációs űrlap kitöltésével történik. Megrendelés leadása a felhasználó regisztrációja nélkül lehetséges.
2. Regisztrálni csak természetes személyek (13 éven felüli vagy szülői beleegyezéssel rendelkező személyek) tudnak. Ugyanezeknek a feltételeknek kell megfelelniük a nem regisztrált ügyfeleknek.
3. A regisztráció során helyes és valós adatokat kell megadni, különben a megrendelés nem teljesíthető. Ugyanezek a feltételeket érvényesek a regisztráció nélküli vásárlások esetében is.
4. Az ügyfelek személyes adatai kizárólag üzleti célok megvalósítása miatt kerülnek összegyűjtésre, a társaság gazdasági tevékenysége, promóciós és reklámesemények lebonyolítása céljából. A személyes adatok az 1997. augusztus 29-én hatályba lépett, a személyes adatok védelméről szóló törvény (a Lengyel Köztársaság törvényeinek gyűjteménye, 133. sz., 833. §. ) követelményeinek megfelelően kerülnek feldolgozásra.
IV . A rendelés menete
1. A rendelések csak elektronikus úton kerülnek elfogadásra a www.supersklep.hu oldalán – a hét mind a hét napján, a nap 24 órájában. A rendelés a a „RENDELÉS ÉS FIZETÉS” gombra való kattintással jön létre.
2. A megrendelések hétköznap 08:00 és 16:00 óra között kerülnek feldolgozásra.
3. A rendelés minimális összege 8000 Ft.
4. A rendelés leadása után a vásárló a megadott e-mail címre tájékoztató üzenetet kap a rendelés megerősítéséről és a rendelés számáról.
5. A rendelés leadása egyet jelent a SUPERSKLEP webáruházzal kötött üzleti szerződés aláírásával.
6. Az ügyfél módosíthatja a megrendelést, vagy teljes egészében lemondhatja azt a számla kiállításának pillanatáig. A rendelés megváltoztatása vagy lemondása a SUPERSKLEP weboldalon regisztrált fiókon keresztül lehetséges, vagy lépjen kapcsolatba telefonon az áruház ügyfélszolgálatával!
V. A rendelés teljesítése
1. Az áruház köteles az árut sértetlen állapotban kézbesíteni.
2. A megrendelés azzal a feltételezéssel kerül feldolgozásra, hogy az áru elérhető a raktáron vagy a beszállítónál. Amennyiben valamelyik áru nem elérhető, a vásárló tájékoztatást kap a rendelés állapotáról és dönthet arról, mi legyen az eljárás (a megrendelés részleges feldolgozása, a várakozási idő meghosszabbítása, a teljes megrendelés törlése).
3. A rendelések teljesítése időrendi sorrendben történik, a készlet erejéig.
4. A SUPERSKLEP webáruház fenntartja a jogot, hogy elutasítsa a megrendelést az áruház weboldalán előforduló hiba esetén, azaz az áru helytelenül megadott ára vagy állapota esetében, valamint olyan esetekben, amikor a vásárló által a regisztráció vagy a megrendelés leadása során megadott adatok hitelességének gyanúja merül fel.
5. Rendelés leadásával az ügyfél beleegyezik abba, hogy a személyes adatait kézbesítés céljából a GLS futárszolgálat felhasználja és feldolgozza.
VI. A megrendelt áru visszaküldése
1. A 2014. május 30-ai, a Fogyasztók védelméről szóló törvény ((Dz. U. z 2014 r., poz. 827) alapján a vevő az áru leszállításától számított 30 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A szerződéstől való elállás akkor valósulhat meg, ha az elállásról szóló értesítést ennek az időszaknak a lejárta előtt küldték el az eladónak.
2. A 2014. május 30-ai, a Fogyasztók védelméről szóló törvény ((Dz. U. z 2014 r., poz. 827) alapján a vevő indoklás nélkül elállhat az elektronikus úton történő kommunikációról és egyéb elektronikus úton végbemenő szolgáltatás nyújtásáról szóló szerződéstől az áru átvételétől számított 30 napon belül. A szerződéstől való elállás akkor valósulhat meg, ha az elállásról szóló értesítést ennek az időszaknak a lejárta előtt küldték el az eladónak.
3. A szerződéstől való elállás következményei:
(a) olyan szerződés esetén, amelynek tárgya szolgáltatásnyújtás, ha a szolgáltatásnyújtás a Vevő határozott belegyezésével vette kezdetét és a Vevő kijelentette, hogy megfelelő tájékoztatást kapott arról, hogy beleegyezésével elveszti a szerződéstől való elállás jogát a szolgáltatás teljes körű teljesítése után, és amennyiben a szolgáltatás teljes körűen végbement,
(b) olyan szerződés esetén, amelynek tárgya árueladás vagy szolgáltatásnyújtás, , amelynek ára függ az árak mozgásától a pénzügyi piacon, amely folyamatot az Eladó nem tud befolyásolni és ami a szerződéstől való elállás időszaka alatt fordulhat elő,
(c) olyan szerződés estén, melynek tárgya a Vevő speciális igényei szerint elkészített áru értékesítése, egyedi méretre gyártott vagy kifejezetten egy Vevő számára készített áru értékesítése (a jelen ÁSZF-ben "megrendelésre készített áruk")
(d) olyan szerződés esetén, melynek tárgya olyan áru értékesítése, amelynek minősége gyorsan romlik vagy romlandó,
(e)olyan szerződés esetén, melynek tárgya olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amit egészségvédelmi vagy higiénés okokból nem célszerű visszaküldeni, és melynek csomagolása a leszállítás után sérült,
(f) olyan szerződés esetén, melynek tárgya olyan áru értékesítése, amely jellegénél fogva a szállítás után elválaszthatatlanul összekeverhető más áruval,
(g) olyan szerződés esetén, amelynek tárgya sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése, amire a Vevő kifejezetten az Eladót kérte fel,
(h) olyan szerződés esetén, amelynek tárgya védőcsomagolásban árult hangfelvétel, videofelvétel, audiovizuális felvétel, könyv vagy számítógépes szoftver , és amelynek a csomagolását eltávolították.
4. A vevő jogosult a szerződéstől indoklás nélkül elállni 14 napon belül. A szerződéstől való elállás határideje az áru átvételének napjától számítva 14 nap. A vevő az eladóval kötött szerződéstől való elállás jogát csak úgy gyakorolhatja, hogy az ne keltsen kétséget a szerződéstől való elállásról. A vevő elállhat a szerződéstől a fenti űrlap kitöltésével, vagy az elálláshoz szükséges nyomtatványt letöltheti és ki is nyomtathatja innen: www.supersklep.hu/aruvisszakueldes-reklamacio
5. A szerződéstől való elállás határideje akkor tekinthető betartottnak, ha a szerződésről való elállásról szóló értesítést legkésőbb az áru átvételétől számított 14 napon belül elküldték az eladónak.
6. Az érvényes szerződéstől való elállás után az eladó visszatéríti a vevőnek a vevő által az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban teljesített kifizetéseket, különösen a vételárat, beleértve az áruk szállításának költségeit is. Az eladó azonban nem köteles megtéríteni a vevőnek a többletköltségeket, ha a vevő más szállítási módot választott, mint az eladó által kínált legolcsóbb szokásos kézbesítési mód. A kifizetéseket indokolatlan késedelem nélkül, minden esetben legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldik a vevőnek. A visszafizetés ugyanazon a módon történik, mint amit a vevő választott kifizetéskor, mindenféle további díj felszámítása nélkül.
7. Az áruház nem fogad el utánvéttel küldött küldeményeket.
8. A visszaküldött árun nem lehetnek használatra utaló nyomok, az árut az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni az összes címkéjével együtt, ellenkező esetben az áru visszaküldésre kerül, melynek költségei az ügyfelet terhelik.
VII. Garancia és a megrendelt árura vonatkozó reklamáció
1. Az áruházban kapható összes termékre gyártói garancia vonatkozik. Az Eladó felelős a Vevő előtt azért, hogy az értékesített áru megegyezzen az adásvételi szerződésben foglalttal, különleges tekintettel arra, hogy az áru kifogástalan állapotban legyen. Az adásvételi szerződésnek való megfelelés azt jelenti, hogy az eladott áru rendelkezik az Eladó, a gyártó vagy képviselője által meghatározott minőséggel és teljesítményére vonatkozó tulajdonságokkal, megfelel a törvényi előírásoknak, valamint megfelel az eladó által meghatározott célnak, ellátja azt a feladatot, amire az adott árut általában használják.
2. A garancia nem vonatkozik minden típusú véletlenszerű vagy szándékos mechanikai károsodásra (repedések, vágások stb.), valamint gondatlanságból vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra.
3. A panasz kezelésének alapfeltétele a vásárlás igazolása (egyszerűsített vagy áfás számla).
4. Minden reklamált áruhoz mellékelni kell reklamációs levelet vagy panaszbejelentést, melynek tartalmaznia kell a reklamáció okát, kiegészítve azokkal az információkkal, hogy mikor és milyen körülmények között keletkezett a hiba. Szintúgy szükséges megadni a vevő vezetéknevét, keresztnevét, címét, a rendelés számát és feltüntetni, hogy a reklamáció jóváhagyása esetén milyen további eljárást igényel a vevő (csere, javítás, pénzvisszatérítés).
5. A kifogásolt árunak tisztának és a higiéniai szempontoknak megfelelőnek kell lennie, ellenkező esetben a webáruház fenntartja a jogot, hogy a reklamációt megtagadja.
6. A panaszt a csomag beérkezésétől számított 14 napon belül rendezik, a vásárlót tájékoztatják a reklamáció kivizsgálásának eredményéről.
VIII. Szállítás
1. A szállítás költségei a vevőt terhelik.
2. A SUPERSKLEP webáruház A Szlovák Köztársaság és az Európai Unió területén teljesít megrendeléseket.
3. A Szlovák Köztársaságtól eltérő országokba történő megrendeléseket futárral vagy postai úton kézbesítik. A szállítás módját a SUPERSKLEP határozza meg.
4. A szállítási díjakról ITT tájékozódhat.
5. Kivételes esetekben a szállítási költségek változhatnak, erről az áruház az ügyfelet az áru elküldése előtt tájékoztatja.
6. Az EU-n kívüli országokba történő szállítás esetén országtól függően további költségek (pl. vámköltségek) is felszámolhatók. Ezeket a költségeket a SUPERSKLEP áruháznak nem áll módjában ellenőrizni.
7. A maximális szállítási idő 14 munkanap, attól a naptól számítva, amikor a kifizetett összeg az áruház bankszámlájára megérkezik. Előleg fizetése esetén a szállítási határidőt az adásvételi szerződés megkötésének napjától számítják.
8. Csomagszállítás csak munkanapokon zajlik.
9. Ha a csomag kézhezvételekor a csomagoláson látható sérülés jelei vannak, vagy ha a csomag a szállítás során megsérül, fennáll annak a veszélye, hogy a csomag tartalmához egy harmadik fél hozzáfért, vagy meg is változtatta azt. Ebben az esetben az áru átvételét el kell utasítani, a futár jelenlétében kárbejelentést kell készíteni és értesíteni kell az áruház ügyfélszolgálatát.
IX. Fizetés
1. Azok a vevők, akik a SUPERSKLEP üzletben vásárolnak, vállalják, hogy a vásárlásról aláírást nem tartalmazó igazolást állítanak ki.
2. Standard esetben az eladó egyszerűsített számlát állít ki, ez igazolja a vásárlást. Kérésre áfás számlát is kiállítunk, ezt a követelményt a megrendelés leadásakor fel kell tüntetni!
3. Az áru átvételekor az ügyfél köteles ellenőrizni, hogy az egyszerűsített számla része-e a csomagnak.
4. A vevő az alábbi fizetési módokat választhatja:
- Hitelkártyás fizetés
- Átutalás az áruház weboldalán feltüntetett számlaszámra
- Utánvétes fizetést
5. Amennyiben a vevő az előrefizetés valamelyik módját választja (pl. átutalás), köteles a fizetést teljesíteni a rendelés leadásától számított 3 napon belül. Amennyiben az összeg a meghatározott időn belül nem érkezik meg, a rendelés minden előzetes figyelmeztetés nélkül törölve lesz.
6. A vevő kérésére és az áruház dolgozójával egyeztetve a fizetési módot meg lehet változtatni.
X. Záró rendelkezések
1. Ez a weboldal "sütiket" használ az Adatvédelmi irányelveknek megfelelően. A sütik tárolásának és elérésének módját a böngésző beállításaiban vagy a szolgáltatás konfigurációjában változtathatja meg. A részletek ITT találhatók: www.supersklep.hu/szemelyes-adatok-vedelme
2. Az akciós árak és kedvezmények webáruházunkban nem összevonhatók.
3. A jelen üzleti feltételekben nem ismertetett esetekben 2014. május 30-ai Polgári Törvénykönyvbe foglalt, a Fogyasztói jogok védelméről szóló törvény szerint kell cselekedni (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
4. Az Európai Bizottság bíróságon kívüli online vitarendezési portált (ún. ODR portált) tett közzé a http://ec.europa.eu/odr/ címen. Vita esetén nincs kötelezettségünk sem szándékunk részt venni a fogyasztói választottbíróság előtti eljárásban.
Személyes adatok védelme
A www.supersklep.hu weboldal tulajdonosa és kezelője a Cool Sport sp. z o.o. sp. k. vállalat, melnyek székhelye: 32-085 Modlniczka, Handlowców 2, Lengyelország. A vállalkozást 2002. január 10-én vették kereskedelmi nyilvántartásba (az alábbi szám alatt: KRS: 0000078324 Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestr Sądowniczego).
SZEMÉLYES ADATOK:
Ahhoz, hogy személyes adatainak biztonságát biztosítsuk, kidolgozásra kerültek az Adatvédelmi irányelveink. Az Adavédelmi iránbyelvekben foglalt, folyamatosan frissített szabályok kötelező érvényűek az e-shop minden vásárlójára.
A SUPERSKLEP webáruház fenntartja a jogot az Adatvédelmi irányelvek szabályainak megváltoztatására a vásárlók előzetes tájékoztatása nélkül.
A www.supersklep.hu felhasználója anonim marad mindaddig, amíg nem történik meg az első vásárlás, a hírlevélre való feliratkozás vagy az e-shopba való regisztráció.
A SUPERSHOP webáruházban való regisztrációval és a vásárlással automatikusan elfogadja a az oldal kereskedelmi feltételeit és az Adatvédelmi irányelvet, valamint hozzájárul a személyes adatainak felhasználáshoz és feldolgozáshoz a személyes adatok védelméről szóló, 1997. augusztus 29-én hatályba lépett törvénynek megfeleőlen (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. z późn. zm.).
Minden adatbázisunkba felvitt személyes adatot kizárólag a megrendelések teljesítése végett használunk fel, beleszámítva a vásárlást és az áru kiszállítását igazoló dokumentumokat ( ez a személyes adatok továbbadását jelenti kereskedelmi partnereink, pl. a futárszolgálat számára).
A www.supersklep.hu oldal minden felhasználójának korlátlan lehetősége van nyilvántartott személyes adatainak megtekintésére, módosítására vagy törlésére. Ahhoz, hogy ellenőrizni, módosítani vagy törölni tudja személyes adatait, be kell jelenetkeznie a www.supersklep.hu oldalon és a „Fiókom” gombra kattintania. Amennyiben törölni szeretné fiókját és ezzel együtt a személyes adataid a rendszerből, kérjük, írjon nekünk az info@supersklep.hu címre vagy hívja a +36 30 871-5757 számot.
Személyes adatait soha nem adjuk át harmadik félnek. Ez alól kivételnek számít bíróság, rendőrség, ügyészség vagy más jogi hatóság kérése.
BIZTONSÁG:
Minden személyes adatot biztonságosan tárolunk egy speciális helyiségben, illetéktelen személyektől védve, az erre a célra kijelölt (tűzfallal védett) szervereken.
A szerverünkre elküldött adatokat (és különösen a fizetéssel kapcsolatos adatokat) az SSL (Secure Socket Layer) protokoll és a 128/256 bites kódolás segítségével titkosításra kerülnek. Ezeknek köszönhetően az adatokat lehetetlen dekódolni.
A személyes adatokhoz csak a SUPERSKLEP erre jogosult dolgozói férnek hozzá.
A RENDELÉS TELJESÍTÉSE:
Ahhoz, hogy a www.supersklep.hu webshopban leadott rendeléseket sikeresen teljesíteni tudjuk, szükségünk van pár adatra, nevezetesen az alábbiakra: vezetéknév és keresztnév vagy cégnév, adóazonosító szám (amennyiben a megrendelő ÁFÁ-s számlát igényel), kézbesítési cím (esetlegesen számlázási cím), e-mail cím és telefonszám. Ezen adatok ismerete nélkül nem tudjuk a megrendelést teljesíteni!
A SUPERSKLEP webáruház fenntartja a jogot arra, hogy e-mail-ben értesítse a megrendelőket a rendeléseik állapotáról.
HÍRLEVÉL:
Minden felhasználónak lehetősége van arra, hogy feliratkozzon webáruházunk hírlevelére.
A hírlevélre való feliratkozással a felhasználó beleegyezik abba, hogy e-maileket kapjon a webáruház újdonságairól, akciókról, kedvezményekről, versenyekről.
A hírlevélről akármikor le lehet iratkozni, elég csak a minden hírlevélben megtalálható leiratkozó linkre kattintani. A hírlevélről való leiratkozás nem jelenti a fiók törlését!
SÜTIK:
A sütik kis fájlok, amelyek internetes böngészés során kerülnek a számítógépre, okostelefonra, tabletre. A sütik általában pár adatot tartalmaznak, például az internetes oldal nevét, ahonnan az adott süti származik, a süti „élettartamát” (azt az időt, amennyi ideje a süti létezik) és a számot, ami a böngészőnket jelöli.
A süti nem ártalmas sem a számítógépre, sem a rajta tárolt adatokra nézve.
A számítógép alapbeállítása általában a sütik korlátozások nélküli használatát engedélyezi. A felhasználó bármikor módosíthatja a sütik használatának szabályait a böngésző beállításain keresztül.
A fenti Adatvédelmi irányelvek a szerzői alkotás és a szerzői jogokról szóló törvény hatálya alá esik. Az Adatvédelmi irányelvek szövegének kereskedelmi célú másolása és terjesztése tilos!
Vállalat:
Cool Sport sp. z o.o. sp. k.
KRS (Állami Igazságügyi Nyilvántartás): 0000658566
BDO: 000025311
NIP: PL677-19-50-257
Székhely: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, Lengyelország
Bankszámlaszám:
BNP Paribas:
IBAN: HU61131000070251371000553482
SWIFT: BNPAHUHXXXX
COOL SPORT v.o.s.
ul. Handlowców 2
32-085 Modlniczka
Lengyelország
Nem biztosítunk áruvásárlási lehetőséget a társaság székhelyén.
Vevőszolgálat:
Tel.: +36 30 871-5757
Tel.: +48 453 073 844 ( українською мовою)
Munkaidő: 08:00-16:00
E-mail: info@supersklep.hu
Reklamáció és áruvisszaküldés:
Olza Logistic - SUPERSKLEP
Ady Endre 16
4123
Hencida
Személyes adatok védelme
Az adatvédelmi tisztviselő elérhetősége: Wojciech Byrski, coolsport@inspektor-danych.info
Az ilyen típusú cookies szükségesek webáruházunk megfelelő működéséhez. Lehetővé teszik számunkra, hogy biztonságosan feldolgozzuk megrendelését, bejelentkezett felhasználóként emlékezzünk meg, amikor egy másik webhelyre lép, vagy automatikusan kitöltjük a címadatokat az online vásárlások során. Ezen cookies blokkolása a böngészőben a webhely nem megfelelő működéséhez vezethet.
Az üzleti elemzésben való felhasználása mellett az analitikai cookies lehetővé teszik számunkra, hogy megértsük, hogyan használja online áruházunkat, azonosítani kell azokat az oldalakat, amelyek fejlesztésre szorulnak, vagy amelyek jól teljesítenek és népszerűek. Fontos, hogy az összegyűjtött adatok névtelenek, és ezek alapján nem tudjuk Önt azonosítani.
Azáltal, hogy elemezzük a webhelyen tanúsított viselkedését és a márkákkal kapcsolatos vásárlási preferenciáit, személyre szabott termékjavaslatokat tudunk megjeleníteni, változtatásokat hajthatunk végre a webhely funkcionalitásán belül, és szponzorált tartalmat teszünk közzé. Adatait a meglévő rendszerek és szoftverek fejlesztésére, valamint új megoldások fejlesztésére használhatjuk fel.
A cookies elfogadásával lehetővé teszi számunkra, hogy az Ön érdeklődési körének megfelelően személyre szabjuk a reklámokat. Segítségükkel az olyan partnercégek, mint a Facebook és az Instagram képesek lesznek a megjelenített tartalmat az Ön számára hasznos és releváns módon szabni.